ZLOT: przełom czerwiec/lipiec 2003 @ Wroclaw

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 7 Cze 2003, 15:43:40 CEST

Użytkownik Piotr Szymański napisał:
> Hi,
> Jakis czas temu pojawil sie na #pld pomysl zrobienia dla odmiany zlotu we
> Wrocku, nim sie tego podejme chcialbym jednak wiedziec:
>
> 1. ile osob byloby chetnych na ten zlot pojechac
>
> 2. czego po zlocie by oczekiwali
>
> 3. czy byliby sklonni zaplacic jakas skladke 20-30 zl zeby kupic picie

A.D.1. Ja bym byl chetny pod warunkiem, ze znajdzie sie cos dla
linuksowych (prawie) nowicjuszy:-D. I generalnie zeby ludzie mowili
zrozumialym jezykiem, a nie jakimis tekstami o alienach, rpmach i
RTFMach ;-)

A.D.2. Po zlocie by oczekiwali ;-) zeby byl fajny:-D, "nowych ludzi
poznac, obce kraje zwiedzic":-D

A.D.3. Byliby, byli. A moze jakies koszulki "zlotowe" by ktos zrobil
(moze Mimooh)?

|3 0 $ |< !   < i N e |<
LINUX-Finally...your computer is listening