Hurtowa instalacja pakietow

Łukasz Jazgar ljazgar w interia.pl
Wto, 4 Mar 2003, 03:55:27 CET

Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> poldek

Spodziewałem się takiej odpowiedzi. ;)
Podejrzewam, że połowa czytelników tej listy, gdyby ich zapytać o to
czym najlepiej naprawić samochód albo wymalować mieszkanie,
odpowiedziała by POLDEK. ;)

Ale w jaki sposób go używasz? Czego ja nie wiem o poldeku?

No tak. Można wylistować do pliku wszystkie pakiety z opisami i grupami,
posortowac sortem wg grup, edytorem pokasowac niepotrzebne albo
pozaznaczać potrzebne, odgrepowac opisy, awkiem wyciac grupy i na tak
otrzymanym pliku zapuścić poldeka.
Znasz jakiś prostszy sposób?

Łukasz