Monitor Standby

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 9 Mar 2003, 11:36:42 CET

Dnia 2003.03.09 11:28 Falkon napisał(a):
> Wtedy również tryb monitora się nie zmienia, a tylko ekran robi
> się czarny.

Miałem ten problem z Radeonem 7200, najpierw samo włączenie dpms z
palca działało, ale potem jak starał się zrobić to xscreensaver to
kończyło sie też tylko czarnym ekranem (bez wyłaczenia monitora) i
nawet ręczne zapodanie dpms nie pomagało. Problem wynikał z
niepoprawnego przekazywania statusu o wyłączeniu monitora przez
Xserwer. Zmieniłem karte na Radeona 9000 i problem sam się
rozwiązał. Ale może to wina braku załadowanego apm albo ospm_system?

				Artur

ps. A może coś w logach XFree jest? Jaką masz wersję X'ów i jajka?