o kernelach...

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Śro, 26 Mar 2003, 15:45:30 CET

Dnia wto, mar 25 2003 o godz. 11:24, Daniel Mróz napisal(a):
> Wlasnie aktualizacji glibc wolalbym uniknac. Jest to jeden z
> najczulszych elementow systemu, a o nowej wersji przewijaly sie tutaj
> niezbyt pochlebne opinie.

ja wcale nie pisalem o nowej wersji... pisalem o dokladnie tej wersji
ktora teraz masz, ale kompilowanej w otoczeniu naglowkow z 2.4.x
AFAIR cieciwa ma na ep09 w Ra-2.4.20 odpowiednio skompilowane glibce...
przesiadka praktycznie bezproblemowa, a poza tym wszystko zaczyna
dzialac jak powinno...

--
 'o,o' Bartlomiej Sowa-\ /-Surfuje w NYSIE--|--PGP w www-\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      |   bartowl (at) surfuje.w.pl   |  WS  |_\ ROX )