NEST w pigulce.

Łukasz Jernaś dee-pld w nsj.srem.pl
Czw, 1 Maj 2003, 23:31:27 CEST

Dnia Thu, 1 May 2003 23:23:42 +0200 (CEST) Grzesiek Sojka
<grzes w yen.ipipan.waw.pl> napisał:

> Nie do konca to rozumiem bo ta stopka nie jest ani zbyt dluga
> (porownujac ja z innymi) ani nie przyslania tresci listu bo pojawia
> sie na koncu i wcale nie trzeba jej czytac. Ale to wszystko malo
> istotne, naistotniejszy jest fakt ze moge o tym dyskutowac z kims kto
> rozmawia ze mna jak z czlowiekiem a nie z jaims klientem ktory wydaje
> mi rozkazy.

Może czytać jej nie trzeba - ale brak odpowiedniego delimitera (-- )
niemiłosiernie przeszkadza jak ktoś Ci chce odpowiedzieć na posta - po
prostu musi kasować każda linijkę - a wierz mi, że przy wiekszej ilości
mejli dziennie to naprawdę denerwuje.
Pozatym przekroczyłeś limit 4 linijek sygnaturki, który to już od wielu
lat istnieje (raczej nikt nie narzeka jak ktoś ma 5-6 linijkowego, ale 9
to przesada - to nie ASCII art a podpis, który powinien informowac o
jakichś ważniejszych rzeczach).

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś