bridge

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Czw, 8 Maj 2003, 11:03:01 CEST

On Thu, 8 May 2003, Zbyniu Krzystolik wrote:

> Mniej wiecej Thu, May 08, 2003 at 09:49:09AM +0200, zainteresowany Andrzej Szombierski rzekl:

> A czy wiesz na jakiej zasadzie ,,wybiera''? nie po prostu ethX dla
> najmniejszego X?

Właśnie nie wiem - szukałem nawet w źródłach trochę ale nie udało mi się
znaleźć. W moim przypadku gdzie br0 zawierało eth0 i eth1, zawsze brał z
eth1. Może wybierał ten najmniejszy mac :)

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :