gg2

Adam Zaleski netlest w netlest.net
Wto, 13 Maj 2003, 23:10:33 CEST

Hello Fryderyk,

Tuesday, May 13, 2003, 10:51:03 PM, you wrote:

> a ma się gdzie zadokować? ;) (obszar powiadamiania czy jak mu tam)

No moim zdaniem to normalnie powinno sie dokowac na panelu...
Jak myszkom sie nie rusza kliknie w jakies neutralne miejsce
to ikona sie pokazuje obok stopy... połowicznie zasłoniając
jom... chcąc na nią kliknąc ucieka i normalnie klika w miejse stopy..
To jes tak, jakby stopa gnome na panelu byla w tym samym miejscu..
i klucila sie z ikonom gg2 ;-(

Stopy nie mozna przesunac? ;-(

--
pozdrawiam