Asus A7M266-D & ACPI & powroff

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 4 Lis 2003, 21:09:25 CET

Dnia wtorek 04 listopad 2003 17:58, Grzesiek Sojka napisał:
> Mam plytke wyzej wspomniana plyte glowna na chipsecie AMD768,
> jajco 2.4.22 + late ACPI-20030916. ACPI inicjuje sie poprawnie ale po
> komendzie poweroff komp sie nie wylancza. ACPI ktore mialem poprzednio
> (zprzed pol roku) dzialalo OK.
Poproszę o wynik
# dmesg | grep ACPI
U mnie na kernelu 2.4.22-1.4 z CVS-u działa poprawnie (co prawda laptop ma
inny chipset). ACPI jest w wersji 20030813.

Grzesiek, czy działają ci eventy w tej wersji ACPI? Bo u mnie, niestety,
/proc/acpi/events jest głuchy, nic się w nim nie pojawia. Eventy działają
poprawnie w 2.4.19-2.8 Cięciwy, ale w tym kernelu nie ma pliku
/proc/acpi/processor/*/throttling, a na laptopie jego użycie wydaje się być
sensowne.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498