jak to zainstalowac?

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pon, 10 Lis 2003, 11:28:39 CET

Użytkownik MIShKA napisał:
Witaj..

> witam
> sciagnolem sobie pld pldcd-0.26.iso i nie wiem jak to teraz zainstalowac , sciagnal sie plik rar i po razpakowaniu go mam takie katalogi:

Uznam ze jednak wiesz co to iso... (to nie koniecznie jest plik rar).. ;)

Jak masz Nero to rob tak: W menu PLIK masz Zapisz Plik Obrazu (po
angielsku zdaje sie File- write image disc).

Wskaz plik z iso i patrz jak sie ladnie pali.

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.