[OT] mam nadzieję, że lekki...

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 23 Lis 2003, 11:22:16 CET

On Sun, Nov 23, 2003 at 11:04:57AM +0100, Jacek Wojaczyński wrote:
> Co to jest owe PLD/AC?? Na serwerze mam wersję 1.0 (jądro 2.2) i jestem
> zadowolony. Czy w ogóle warto na to przechodzić? Czy to może bardziej na
> desktopy się nadaje? Gdzieś może można poczytać o tym AC?

Ra (1.0):
- kernel 2.2
- KDE 3.0 (w updates 3.1)
- Gnome 1.4
- XFree86 4.2
- RPM 4.0.2

Ac (2.0):
- kernel 2.4 (lub 2.6)
- KDE 3.2 (najprawdopodobniej)
- Gnome 2.4
- XFree86 4.4 (w tej chwili w CVS są snapshoty tej wersji)
- RPM 4.3

Możnaby porównywać dalej, podając kolejne przykłady programów, które
były w Ra, a w Ac znajdą się w nowszych wersjach. Czy tylko na desktopy
- nie sądzę, w końcu będą też świeższe programy spod kategorii
'Serwerowe', takie jak Apache, MySQL, PostgreSQL, PHP, ...

Czy warto przechodzić - sam musisz sobie odpowiedzieć na to pytanie.
Jeżeli jesteś zadowolony z Ra i nie brakuje Ci żadnej funkcjonalności,
to chyba nie ma potrzeby przechodzenia na Ac. Pamiętaj tylko, że z
czasem ta linia dystrybucji przestanie być wspierana, a wtedy ... jeżeli
zależy Ci na bezpieczeństwie, trzeba będzie w końcu zrobić z dawna
odkładany upgrade...