eMule [Kłopoty z budowaniem wxWindows]

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 24 Lis 2003, 17:58:19 CET

Witam!
Mam taki problem-chciałem sobie zbudować eMule, albo aMule pod moje Ra
(z aktualizacjami.Czyli 1.1, czy się myle??) i w tym celu potrzebna
jest nowa wersja wxWindows (>=2.4.0) której w Ra niestety brak. Sęk w
tym, że wxWindows z CVSu nie chce się zbudować (próbowałem starszych
wersji (-r 1.3 itd.), ale brakuje w respozytorium pliku
wxWindows-ac.path, czy jakos tak) i w związku z tym jestem w kropce.
Pokombinowalbym cos sam, ale proces budowania za kazdym razem jakies 5
godzin, a blad wywala sie juz po pomyslnej kompilacji podczas
tworzenia samej paczki (brakuje mu jakiegos pliku). W związku z tym
moje pytanie: czy ktoś ma może zbudowane wxWindows>=2.4 pod Ra i czy
mógłby gdzieś udostępnić? A może znacie jakieś inne klienty edonkey'a
pod linuksa, które nie potrzebują wxWindows i są w miarę miłe w obsłudze?
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<  (chociaż w dowodzie mam wpisane Marcin
Biernat:-))
void main ()
{girl brunetka,blondynka;
cout<<brunetka; cout<<blondynka;}
Nie widzę kodu. Widzę brunetki, blondynki...