PLD DC i problemy z modulami

MrRobby mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Wto, 25 Lis 2003, 07:42:25 CET

Witam

 Przeszlem dzis bez zadnych problemow na DC 1.99 wszystko jak narazie
fajnie smiga ale mam problemy z ladowaniem modolow. Chcialem sobie
zaladowac moduly od scsi do skanera i moduly od muzy. Niestety
wystepuja jakies bledy.Po wydaniu np polecenia

[root w PLD]: insmod es1371
/lib/modules/2.4.10/kernel/drives/sound/es1371.o.gz: unresolved symbol
gameport_register_port
/lib/modules/2.4.10/kernel/drives/sound/es1371.o.gz: unresolved symbol
ac97_probe_code
/lib/modules/2.4.10/kernel/drives/sound/es1371.o.gz: unresolved symbol
gameport_unregister_port

Przy ladowaniu sg i innych potrzebnych mi modulow do scsi dostaje
jeszcze wiecej bledow. Ktos zna przyczyne???

--
Pozdrawiam _-=MrRobby=-_
    @:        mrrobby w elcuk.dabrowa.pl