PLD 1.1 + cacti

Pawel Koska poul w pf.pl
Pią, 17 Paź 2003, 09:31:52 CEST

Dnia pią 17. października 2003 00:21, Wojciech Potaczek napisał:

> Uzywam właśnie cacti.
> Jest lekkie, łatwe i przyjemne.
> Na hostach mam snmp. Tam gdzie potrzebuję dziwnych parametrów,
> odpalam przez snmp skrypty shellowe.

Przez snmp uruchamiasz jakies skrypty shellowe ?? Jak ?
Czy to nie jest dziura w bezpieczenstwie ??

Ps. To co powinno byc zainstalowane by cacti dzialalo ?? apache + php + MySQL.
Ale cos jeszcze ?? Jakie dodatkowe moduly do apache ??

Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.