dostep do proc/net/arp - MRTG

Linux User freegame w poczta.onet.pl
Pon, 1 Wrz 2003, 12:51:29 CEST

chce na swojej stronce sieciowej wiedziec ile kompow jest dostepnych on-line
do tego celu kumpel podeslal mi takie cos:

arp -i eth0 | grep -c eth0

wypisuje pieknie ladnie, nawet w mrtg wykres robi ale tylko przez chwile.
tworzy ze jest np. 3 i rysuje to, ale zachwile juz tego nie ma.
lopatologicznie (jak mawia kermit-ktorego serwer nie dziala) doszedlem do
tego iz musz miec dostep do proc/net/arp dla zwyklego lusera - jak to
zrobic?

no chyba ze ktos zna inne sposoby wyswietlenia: Komputerow on-line: x i
narysowanie tego na wykresie mrtg (lub lstat jesli sie da;)

pozdrawiam i z gory przepraszam kermitopodobnych za moja niewiedze w tym i
wielu innych zakresach wiedzy.