ACPI i PowerButton

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 1 Wrz 2003, 20:16:38 CEST

On Mon, 1 Sep 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Mnie się wydaje, że reset, jako awaryjne wyjście (ostateczne) nie ma
> obsługi w acpi. Tzn. służy do zrestartowania komputera , np. kiedy
> system całkowicie wisi i choćby go przechwycił, to nie jest w stanie
> podjąć żadnej akcji.

Na 99.9% kiedyś miałem. Nie wiem, może zmienili specyfikację, choć to
dziwne. Ostatnia deska ratunku to jest "reset wtyczką", więc takie
tłumaczenie jest conajmniej dziwne (jeżeli jest rzeczywistością).

> Co do sleep (ktoś pisał, że nie ma takiego guzika na obudowie - ja też
> nie mam ;))

No - ja też nie mam, a byłby fajny, bo swsusp możnaby podpiąć.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...