Poldek KDE upgrade

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 1 Wrz 2003, 23:47:18 CEST

Dnia poniedziałek 01 wrzesień 2003 23:00, Rad napisał:

> Dzieki za odzew, niestety nie pomogło nadal występują błędy, poldek
> zaktualizował wszystko po za KDE. Sróbuję to ugryźć w jakś inny
> sposób, może się uda?

Da się.
Tylko trzeba robić "upgrade" w poldku i nie wpisywać "kde*" tylko w
odpowiedniej kolejności pakiety jak coś czegoś wymaga to wymagane
pierwsze przed wszystko inne.
Nie jest łatwo ale się da...
Mnie się wydaje, że poldek nie radzi sobie z install/upgrade dużej
ilości pakietów i zależnościami pomiędzy nimi.
Ja zauważyłem taki problem:
kbase wymaga któregoś kde-splash
ale jak robiłem install kdebase kde-splash-default
to instalacja wyglądała:
kdebase instalowało kde-splash-KDEGirl które było potem odinstalowywane
prez kde-splash-default...
To akurat pamiętam dobrze ale nie tylko przy tym tak się działo.

P.S.
Ta sztuczna inteligencja w PLD musi się jeszcze wiele nauczyć :-)

--
Grzegorz Pietrzak - g r z e s p t at p f dot p l
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy