nagrywarka

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 13:56:38 CEST

Dnia wto 2. wrzesień 2003 13:02, Wieslaw Kierbedz napisał:
[...]
> jesli masz jajco >= 2.4.19 i nowe cdrtools, to wylacz ide-scsi
> sr_mod skorzysta wtedy z ide-cd, a DMA moze dzialac

Coś mi tu nie pasuje... Jajco 2.4.20. Dla próby wyrzuciłem ide-scsi,
załadowałem ide-cd i... oczywiście zamiast scd0 mam teraz hdd, ale to nie
to samo. Wiem, że można wypalać po ATAPI (robiłem tak i czasem dalej robię)
ale wtedy sr_mod nie ma nic do powiedzenia.
Czy coś przeoczyłem - czy coś się tu nie zgadza?
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498