nagrywarka

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 15:12:21 CEST

On Tue, Sep 02, 2003 at 12:49:20PM +0200, havner wrote:

> U Ciebie wyglada to na czysto sprzetowy problem, wiec troche NTG.

Skoro tak, to czy to powinno być naprawione w ramach reklamacji, czy
sprzedawca może się wymigać mówiąc "o tym pisze instrukcja obsługi"
(której nie było :> )

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/