UPSy

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Wto, 2 Wrz 2003, 23:37:53 CEST

2 września 2003 (23:27:12) Adam Gapiński napisal:

AG> Nie - UPS ze skryptów startowych dostaje info - wyłącz się i odcina
AG> zasilanie...

No to pozwolę sobie jeszcze podrążyć temat:
1) UPS dostaje "rozkaz" wyłącz się za 30 sec., czy jak, bo przecież
tego rozkazu nie moze dostać, gdy jest juz napis "Power down"?
2) czy ten rozkaz brzmi "odetnij zasilanie teraz i przywróć, jak wróci
napięcie)

jeżeli 1 i 2, to, czy UPS za <500zl będzie tak działał?

Przepraszam, że tak drążę, ale nie miałem z tym doczynienia, a muszę
wiedzieć.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'                                       (