[OT] nauka PHP

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 17:32:42 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 02 of
September 2003 18:31, Boski Cinek typed:
> Cze!
> Troche to oftopicznie, ale zeby nie bylo to zmysla o PLD (a dokladniej o
> stronie www) postanowilem sie nauczyc PHP. I w zwiazku z tym mam dwa
> pytanka:
> 1.  czy ktos moze mi polecic jakis dobry (najlepiej darmowy:-D) kurs php
> dla laika. W sieci znalazlem troche, ale chcialbym wiedziec z czego sie
> uczyli inni i co jest warte uwagi....i zrozumiale dla laika:-)

Bardzo dobry kurs: http://www.abczone.com.pl/pphp/listart.php?id=p02. Jak
się tym jeszcze szerzej interesowałem (tak, za czasów prePLDowych ;-)), to
właśnie z niego się uczyłem.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery