problem z make dep

Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski maryush w uznam.net.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 13:35:35 CEST

Dnia Thu, Sep 04, 2003 at 12:44:18PM +0200 Andrzej Zawadzki
otworzył klatkę i przysłał mi gołębia pocztowego z wiadomością:

> Szczerze to nigdy tak nie robiłem... Może miałem szczęście ;-)
> Zawsze dowiązanie miałem do linux i tyle - *zawsze* wszystko było OK!
> Muszę spróbować tak jak piszesz - może jest różnica - nie wiem...

to zrob tak na 2.6 i potem sprobuj co kolwiek zbudowac co korzysta z
naglowkow kernelowych :> (np. glibc)

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |