magia tara ;)

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Śro, 10 Wrz 2003, 00:03:52 CEST

Dnia Tue, 9 Sep 2003 17:46:37 +0200
Bartosz Taudul <wolf42 w wp.pl> napisał:

> Tym, że tar służy do archiwizacji, i jako taki zachowuje również uid/gid
> użytkownika.

Tyle ze te archiwa nie byly tworzone przez uzytkownikow mojego systemu.
Ze uid i gid autora sa w archiwum to rozumiem, ze nie ma ich u mnie w
systemie tez rozumiem, ale czemu tar rozpakowuje mi to z rpawami losowego
usera a nie np roota(ktory to rozpakowuje)?
p.

--
/===[ Piotr 'Drozdo' Drozdowski ]============================\
|===[ drozdo(at)pf(dot)pl ]===[ http://www.drozdo.eu.org ]===|