Pare pytań o GDM

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 11 Wrz 2003, 07:40:24 CEST

Dnia 2003.09.10 20:24, Michał Straszak napisał(a):
> Witam.
>
> 	Jak włączyć antyaliasing czcionek w GDM? Wygląda jakby wogóle
> nie używał Xft - nierozmazane czcionki, nie UTF, bo jakieś kwadraciki
> zamiast polskich liter. W samym Gnomie wszystko jest OK.

Chmmm, problemu z brakiem polskih literek nie miałem, był tylko objaw
taki, że czcionki wyświetlane przez gdm były mikroskopijne w porównaniu
do tego co prezentowało GNOME po uruchomieniu.

> 	Poza tym nie włącza mi gdmgreeter, wypisuje, że ten nie działa
> prawidłowo i odpala gdmlogin. Nie bardzo wiem, gdzie i jak szukać
> przyczyny. Tyle co udało mi się wyciągnąć z sysloga załączam. Sam tam
> niewiele widze, może ktoś pomoże.

Po aktualizacji do wersji 2.4.4.0 też mi nie działał. W sumie nie wiem
czemu, bo teraz przestawiłem dla testu na graficzny i o dziwo działa.
Może to był jakś przejściowy problem, zależności od jakiejś biblioteki,
albo jakoś tak, cięzko mi powiedzieć. Pakiety mam nanowsze z HEAD.

			Artur