Pytanie do adminow

Marteen marteen w go2.pl
Czw, 11 Wrz 2003, 20:11:52 CEST

> W liście datowanym 11 września 2003 (12:58:52) można przeczytać:

> Myślę, że warto ruch do/z internetu dla poszczególnych userów.
> Polecam zestaw lstat + shaperd :)

Ale to tylko statystyka

> yyy chcesz odpalić dajmy na to tcpdump i logować tyle śmiecia?

Nie no co ty??? na leb jeszcze nie upadlem.

Pytam sie co trzeba logowac bo nie wiem co moze mi byc potrzebne gdy ktorys
z moich userow narozrabia.
I dlatego uzywajac filtrowania na ipchains myslalem uzyc takich regulek co
ponizej ale nie wiem czy to jest poprawne rozwiazanie dlatego pytanie
kieruje do osob ktore sie na tym znaja:

np.:

$IPCHAINS -A forward -s 192.168.1.2 -d 0/0 -i eth0 -j MASQ -l
$IPCHAINS -I output -j ACCEPT -p all -s 0/0 -d 192.168.1.2 -i eth2 -l

gdzie:   eth0 to karta wpieta do modemu ADSL
            eth2 karta do sieci lokalnej

Te regulki tam maja wygladac?? jest to poprawne??? co jeszcze brakuje??

M.