PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 09:47:00 CEST

Dnia pią 12. wrzesień 2003 08:09, Artur Flinta napisał:

> Bo na kiego grzyba mi graficzne lilo jak jedyną komunikację z serwerem
> mam na konsoli szeregowej?

Masz zupełną rację.

> Widzisz, w założeniach PLD było raczej na serwery, a biurka to gdzieś
> tak bokiem się próbują przecisnąć. Nie ma tyle ludzi by dogadzać
> bajerami userom, jak kto chce to niech sobie zrobi. Większość osób robi
> tą pracę za darmo i dla siebie, tak się składa, że całkiem spor grono
> developeró to admini, którzy bardziej potrzebują działającego serwera
> niz lusera który chce sobie wyklika jakieś dziwne rzeczy. Nie mówię, że
> user jest zły, bo sam robię Xserwery z Xterminalami na biurka właśnie,
> ale user ma tego używać a nie instalowac i konfoguirować.

Bardziej chodzi o podejście do ludzi.
Nie pisz: "jak kto chce to niech sobie zrobi"
Napisz: "niestety nie ma mocy przerobowych aby to przygotować"
Zrób sobie taki szablon - standardową odpowiedź i wstawiaj ją.
A jak nie to nic nie pisz, może znajdzie się ktoś inny kto odpowie i pomoże.
A ty nie strasz ludzi, że mają sobie sami wszystko zrobić...

> Zawsze gdzie jest jakaś grupa ludzi bywają różnice zdań i raczej tego
> nikt nie zmieni.
To jest fakt. Ale dobrze by było żeby wsyscy pamiętali:
<cytat>Prosimy o dyskusje na poziomie</cytat>

> Chmmm, przyznam, że średnio mnie to obchodzi.
A nie pomyślałeś, że ty też możesz kiedyś innych nie obchodzić jak będziesz
miał problem...

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu