PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 10:49:58 CEST

On Fri, Sep 12, 2003 at 09:02:55AM +0200, domat w klub.chip.pl wrote:
[...]
> Odstrasza mnie natomiast "polityka informacyjna": brak bieżących
> informacji na stronie, częste "no to sobie zrób" w odpowiedzi na
> zgłaszane problemy, niepodawanie np. w README.PLD do jądra wyjaśnień
> o nałożonych patchach, brak powiadomień o security upgrade.
Chętny? Masz czas? Zapraszamy do współpracy.

Przeraża mnie podejście użytkowników. Rozumiem brak umiejętności,
nie każdy ma czas uczyć i rozwijać się, albo po prostu interesują
go inne sprawy niż dłubanie w spec-ach, analizowanie kodu, tworzenie
łatek, itp. Ale fakt, że mało komu się chce (tudzież słomiany zapał
w nim się tylko tli) ze zwykłych użytkowników wejść na pld-linux.org,
zarejestrować się i pisać o nowych aktualizacjach w Ra, nowych pakietach
w nest, o tym co się dzieje w Ac, jest po prostu straszny... No cóż...
ale łatwiej korzystać z czyjejś ciężkiej pracy, ponarzekać, później
zainstalować sobie mandarynkę albo rh i mieć wszystko gdzieś.

:-]]]]]]

Potraktujcie wszyscy powyższe z przymrużeniem oka i zapraszamy do
współpracy.

> Ostatnio zbulwersował mnie sposób "pożegnania" Tomasza Kłoczki.
> Jest to zwykła dziecinada, a news "Tomasz Kłoczko usunięty z PLD"
> to plama na stronie (i honorze) PLD. Nie rozstaje się w takim stylu
> z człowiekiem tak zasłużonym dla polskiego linuxa.
> Może wystarczyłoby bardziej dyplomatyczne: "Tomasz Kłoczko wystąpił
> z PLD." (plus ew. Dziękujemy za współpracę!).
Proszę nie wypowiadaj się na temat sprawy, o której nie masz pojęcia.

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>