PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 18:29:09 CEST

Dnia 2003.09.12 09:47, Grzegorz Pietrzak napisał(a):
> Bardziej chodzi o podejście do ludzi.
> Nie pisz: "jak kto chce to niech sobie zrobi"
> Napisz: "niestety nie ma mocy przerobowych aby to przygotować"
> Zrób sobie taki szablon - standardową odpowiedź i wstawiaj ją.
> A jak nie to nic nie pisz, może znajdzie się ktoś inny kto odpowie i
> pomoże.
> A ty nie strasz ludzi, że mają sobie sami wszystko zrobić...

Jak ktoś miał problem i go do mnie skierował to błotem mu nie
odpisałem, więc proszę bez takich wycieczek

> A nie pomyślałeś, że ty też możesz kiedyś innych nie obchodzić jak
> będziesz
> miał problem...

Zasada jest tak, szukam odpowiedzi na google, nie znajduję , to się
pytam, jak zostanę olany to trudno, może sam znajdę może nie, ale nie
mam o to do nikogo pretensji. Zresztą problemy jakie mnie nękają
bliższe są niedziałaniu xfs na soft raid-5 smp niż ustawianiu literek
czy sesji kde/gnome

			Artur