postfix 1.1.13 + body_checks = grrrrrr

Tomasz Buziak t.buziak w spzoz.lukow.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 22:17:43 CEST

Cytowanie Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl>:

> Ale jesteś pewien, że on wysyła ponownie tę samą wiadomość?
> Może to po prostu wirus i leci ich więcej - nadaje jakiś zawirusowany
> Windows.
>
> Jeżeli serwer wysyła ponownie - mailto:postmaster w o2.pl i zażądaj
> naprawienia.

wysylalem sobie dla testu bylejaki plik w ktorym zmienilem koncowke na .pif, z
konta na o2, w logach mialem co chwile connect, rejekt i disconnect z
rekin5.o2.pl i zaraz to samo (pare postow wczesniej wkleilem fragmenty logow),

tak jak pisalem wczesniej przez noc maillog urusl do 400MB :), a wyslalem z
konta o2 malutki niewinny pliczek !

w tym czasie w kolejce na moim serwerze nic nie zalegalo, dopiero gdy
zacheszowalem i zrestartowalem postfixa bez body_checks, mail wyslany z o2
nagle sie pojawil w mojej skrzynce. Z naglowka mozna sie doczytac ze o2
prawdopodobnoe ma Qmaila, ktory potrafi byc uparty ...

--
pozdrawiam ...