Znów problem

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pią, 12 Wrz 2003, 23:16:43 CEST

On Fri, 12 Sep 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:

> tak

> Żeby ten, co sobie wpisuje adres serwera robił kuku tylko sobie,
> automatycznie wyłączając sobie połączenie z czymkolwiek na zewnątrz.

Co nie zmienia faktu, że będzie robił kuku również innym użytkownikom
sieci, którzy w zależności od "szczęścia" (która maszyna szybciej odpowie
na zapytanie ARP) będą wysyłać pakiety do "prawdziwego" serwera albo do
jego kompa... taki "arp-poisoning dla ubogich" :)

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :