PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]s

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 00:15:10 CEST

09/12/2003 06:47 PM, Paweł Gołaszewski wrotek:

> Ja myślałem o howto dla opornych :) Czyli dla przeciętnego newbie :)
>
> I niewątpliwie, takie howto musiałby przejść poważną korektę kogoś z
> doświadczeniem. Jednak to jedyna metoda, żeby nie pomijać rzeczy
> oczywistych dla kogoś kto się już trochę tymi systemami zajmuje...
A nie miało to być w drugą stronę? Ten Co się zna skrobie Coś, a Ci Co
używają i nie kumają zgłaszają uwagi?

FaktyCznie Czasami odCzuwam braki takiCh hałCików. Czasami nawet myślę,
żeby taką rzeCz skrobnąć. Ale po zastanowieniu to widzę, że jedyne
rzeCzy, które robię przy systemie, po skonfigurowaniu go już, to
dopisuje jakieś proste skrypty i używam poldka. Nie ma o Czym pisać :(

Poza tym widze jeszcze jeden problem.
Taki troszke zaawansowany uzytkownik, troche wiecej kumajacy niz newbie,
robi cos (dajmy na to - instaluje i konfiguruje karte sieciowa) - raz,
dwa razy. PrzypuszCzam, że nie ma on pojęCia o jakiś wyśrubowanyCh,
wydumanyCh parametraCh, które można użyć.
Jeśli wszystko mu się powodzi, to instrukCja pisana przez niego będzie
Cokolwiek warta tylko dla takiego lenia, któremu nie ChCe się manuala i
howto _przejrzeć_ (nawiasem mówiąC Chybiony argument, bo akurat
konfiraCji karty pod PLD to w żadnym howto jeszCze nie widziałem) albo
pogooglać i to tylko pod warunkiem, że wszystko się leniowi powiedzie.
W przypadku problemów i tak wraCamy z powrotem do "dużego" howto. Czy
nie lepiej by było w taki sposób zmodyfikować howto, żeby dorzuCić
rozdział: jak to zrobić, kiedy wszystko gra?

PS. A teraz cos z zupelnie innej beczki. W ukladzie klawiatury polskim
maszynistki przelaczanym m.in. przez kxkb nie ma literki "c". Jest tylko
"C". Prosze o zmianę. Nienawidzę pisać z prawym Altem. Albo proszę
powiedzieć gdzie zmienić (w jakim pliku) to zmienię i podeślę.

Adam Skowroński
--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowroński           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/