PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 13 Wrz 2003, 08:16:50 CEST

Dnia pią 12. września 2003 09:47, Grzegorz Pietrzak napisał:
[CIACH]
> Bardziej chodzi o podejście do ludzi.
> Nie pisz: "jak kto chce to niech sobie zrobi"
> Napisz: "niestety nie ma mocy przerobowych aby to przygotować"
> Zrób sobie taki szablon - standardową odpowiedź i wstawiaj ją.
> A jak nie to nic nie pisz, może znajdzie się ktoś inny kto odpowie i
> pomoże. A ty nie strasz ludzi, że mają sobie sami wszystko zrobić...
Ależ tu nikt nikogo nie straszy. W PLD od samego zarania obowiązuje zasda -
chcesz mieć jakiś program w PLD ? to zrób speca i wrzuć do repo. I tak to
działa do tej pory :) Np. chciałem mieć w RA najnowszą wersję kadu -
podłubałem przy specu, "podciągnąłem" RA-brancha i molestowałem później
Bluesa żeby to puścił na buildery i wrzucił du updates :) I podobnie było z
innymi pakietami :). Tak więc jak oczekujesz czegoś kokretnego - to zrób to
sam zamiast duużo gadać że dobrze by było gdyby ktoś coś zrobił. Ja bardzo
sobie cenię PLD za to, że mam jako szeregowy "developer" możliwość wpływania
na poszczególne pakiety i zawartosć dystrybucji. Wystarczy mieć chęci i
chwilkę wolnego czasu :) A jak masz problem przy zrobieniu speca czy
kompilacji - pisz, na pewno ktoś Ci pomoże i coś doradzi. Ale nie oczekuj, że
zrobi to za Ciebie. No chyba, że jemu też dany pakiet będzie przydatny ;)

> To jest fakt. Ale dobrze by było żeby wsyscy pamiętali:
> <cytat>Prosimy o dyskusje na poziomie</cytat>

> A nie pomyślałeś, że ty też możesz kiedyś innych nie obchodzić jak będziesz
> miał problem...
A co do problemów - to jeżeli mam wiedzę/możliwość zawsze staram się pomóc
zwykłym użytkownikom. Pozostali developerzy również.
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org