PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Sob, 13 Wrz 2003, 15:59:50 CEST

On Sat, 13 Sep 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Na początek op.....l - dlaczego nigdzie tego nie zgłosiłeś? My nie
> jesteśmy wróżkami... http://bugs.pld-linux.org/ czeka

Jeżeli miałem czas, to pisałem na pld-users, jako pld-user mam wrażenie że
jest to jedno z miejsc gdzie mogę zgłaszać błędy. A czasem poprostu nie
mam czasu na zgłaszanie i dokładne opisywanie problemu tylko szukam
środków zastępczych...

> Można trochę jaśniej?

Co do gtk+ to akurat się pomyliłem - gtk+2 z Ra wystarczy (zbudowałem
sobie kiedyś 2.1 bo inne programy go wymagały). Nie zmienia to jednak
faktu że sodipodi z Ra wywala się dość często (z tego co pamiętam np. przy
wyborze rodzaju linii). Pytałem o to na pld-users, odpowiedzi były w
rodzaju:
"Mi sodipodi działa, ale kompilowałem sam (ze źródeł, nie ze speca)"
"Znam problem - neistety nikt go nie rozwiązał - ja sobie zainstalowałem
redhatowego rpm-a z nowszą wersją ze strony sodipodi"

> Tia...
> kadu-0.3.4-0.rc3.1
>
> To kadu masz na myśli? Bo jeżeli tak to głupoty gadasz ;)

tak, to kadu. Zainstalowałem parę dni temu na dwóch maszynach i właśnie
wtedy miałem takie objawy. Teraz oczywiście jak chciałem wkleić
kawałek jego logów, to na obu działa (możesz wierzyć lub nie - naprawdę
_nic_ nie zmieniałem)

No cóż, teraz nikomu nie udowodnię, że nie działa - jak następnym razem
padnie to dam znać :)

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :