Prośba o link

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 18 Wrz 2003, 14:08:36 CEST

Dnia czwartek 18 wrzesień 2003 13:22, Łukasz Maśko napisał:
> Czy ktoś mógłby mi podać jakiś link na stronę z informacją o tym, jak
> zainstalować w PLD SSL-a dla Apache-a. Może jest jakiś "ogólnie przyjęty"
> sposób konfiguracji dla tego celu. Mam jakieś linki, ale są one ogólne.
> Może jest coś "pod naszą dystrybucję" ? Pozdrawiam.
Prośba nieaktualna. Już mi wszystko działa. Ale, jak nie ma jeszcze takiego
HOWTO, to mógłbym je napisać. Tylko nie chcę się powtarzać. Jeśli do końca
następnego tygodnia nie dostanę informacji, że coś takiego już jest, spróbuję
sam stworzyć. Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498