GOTOWIEC - HTB +SQUID

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 18 Wrz 2003, 20:11:31 CEST

Dnia czw 18. września 2003 08:23, Tomasz Witek napisał:
[CIACH]
> W tym co wyciolem tam na dole to ani slowa nie bylo o ipchains, wiec na
> iptables pujdze tez super pewnie.
No troszkę się rozpędziłem :) Ale podałem kernel 2.2 w Ra - więc i ipchains
potrzebne do zrobienia transparent proxy :)

> To nie zalatwia mojego problemu z podzialem pasma wyjsciowego na roznych
> uzytkownikow. Wiem ,ajk jeden zapacka wyjscie kaazy to drugi nie
> dostanie no chyba ze mu sie posunie po sqfie, ale ja nie bardzo w niego
> wierze.
Hmm, to powinno (i działa) tak, że jak jeden włączy kazę to zapcha ale sobie.
Reszta ma normalnie :)

> Zapuszcze to i poobesrwuje. Tak na oko wyglada super.
Potestuj i daj znać :) Może będziesz miał jakieś poprawki .. ;)
--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277