Konsole/terminale/system UTF-8

havner lpawelcz w elka.pw.edu.pl
Pią, 19 Wrz 2003, 01:17:13 CEST

On Fri, 19 Sep 2003, Artur Flinta wrote:

> Witam!
>
> Jak w temacie, zapragnąłem przestawic się z ISO-8859-2 na UTF-8 na
> wszystkim (tak by mieć zgodność z tym co zapisuje mi GNOME 2.x) i
> niestety nie bardzo wiem jak. Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia to
> chętnie się zapoznam.

Nie mam z tym doswiadczen, ale w RH8/9 jest to teoretycznie out of the
box. Moznaby podejrzec. Sprawdzalem to kiedys na RH8 i nie bylo jednak
tak rozowo...

---
Regards       Havner
GG: 2846839                                       havner(at)pld-linux.org
          "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad