squid i pre-stronka

Adam Kochanowski aip w aip.pl
Pią, 19 Wrz 2003, 10:35:42 CEST

> Dolaczam  do pytania ale mnie to potrzebne w celu np informowania
> userow o planowanych zmianach/przerwach itd. bez blokowania dostepu do
> jakiejkolwiek stronki

Dokladnie. Publiczne wywieszanie logow nie wchodzi w gre. Blokowanie w
pewnym zakresie jest wykonywane, ale jak firma ma kilkaset stanowisk
komputerowych i dziala na wielu 'polach' to ciezko byloby dobrac tylko
ten wlasciwy zestaw adresow.

W kazdym razie wiem, ze ludzie takie rzeczy, jakbym chcial zrobic -
robili wiec musi byc na to jakis sposob, i rozwiazania tego sposobu szukam.

--
Adam Kochanowski
AIP