Qmail i WP

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 19 Wrz 2003, 13:07:38 CEST

Czesc

   Nie wiem czy to OT, czy nie, ale spytam tutaj. Ostatnio cos sie
pochrzanilo i serwer poczty WP nie przyjmuje wiadomosci od
MAILER-DAEMONa mojego serwera. Poczta do userow WP jest przyjmowana,
natomiast bouncy wracaja z komunikatem:

    553-Wymagana autoryzacja SMTP - zobacz strone:
http://poczta.wp.pl/autoryzacja

No i jak niby moj serwer ma sie autoryzowac? To blad u mnie, czy mam
scigac admina WP? Co moze byc przyczyna?

Pozdrawiam
Beorn

--
2. Im szybciej przejedziesz na czerwonym swietle, tym mniejsze jest
prawdopodobienstwo, ze ktos cie stuknie z boku.  (Poradnik Warszawskiego