Odp: Okresowy problem z siecią

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Pią, 19 Wrz 2003, 14:08:57 CEST

LU wrote:

> a ja miałem taki problem i u mnie po jakims czasie *byłem baaardzo
> zdenerwowany* wyrwałem karte sieciową, wstawiłem nową (stara tylo z innego
> pudła) i chodzi dobrze. ja obstawiam ze to hardware ale oczywscie to tylko
> przypuszczenie.

To jest druga karta na której tak się dzieje.
Wczoraj próbowałem trochę poeksperymentować. Doszedłem do momentu, kiedy
  ping działał do onet.pl, ale traceroute nie dochodził, chociaż np. z
yahoo.com nie miał problemu.
Zamknąłem interfejs, usunąłem moduł karty i uruchomiłem z powrotem
interfejs. Efekt - konieczność twardego restartu systemu :((

Adam

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowronski           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/