iptraf z "usera"

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Nie, 21 Wrz 2003, 18:37:59 CEST

On Sunday 21 September 2003 17:57, Krzysiek Taraszka wrote:

> na bogów ? ;)

chyba tak mówił asterix,... albo to jakieś freudowskie przejęzyczenie, które
niechybnie wskazuje, że mam ochotę na sex z pięcioma napalonymi
nimfomankami... pomyśle nad tym.

--
	Pozdrowienia, Robert!

NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
labelled "SEX AND FREE BEER"   (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer