[RA] pam i vm-pop3d

Nie, 21 Wrz 2003, 20:47:55 CEST

Osóbka znana jako Tomek Orzechowski, wystukała:

> Zastanów się - pewnie jest powód.

No szukałem, ale dalej nie wiem. W supported są paczki z "dziwnymi"
licencjami, ale pam to nie dotyczy, więc może jakaś podpowiedź?
Z archiwów list pld wynika tyle:
- działa z pam_unix
- działa z pam_pwdb z supported, ale ten nie jest już rozwijany,
- kilkakrotnie podnoszona kwestia zmiany pam_pwdb na coś innego spełzła na
niczym.

> Co nie działa?

Sorry nieprecyzyjnie napisałem: vm-pop3d nie działa bez pam_pwdb, czyli po
zainstalowaniu z domyślnych źródeł z poldka nie działa autoryzacja
użytkowników oparta o /etc/shadow. Ja to widzę tak: ktoś instaluje vm-pop3d
out-of-the-box i to powinno działać, bez żadnych zabiegów jako pop3, a tak
nie jest :( Pewnie się mylę, ale jeśli ten pakiet wymaga czegoś z supported
to nie powinien sie tam znaleźć wraz z zależnościami od pam_pwdb?

pozdrawiam