Re: Shaper - ograniczanie łacza lokalnego

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Pon, 22 Wrz 2003, 01:29:27 CEST

22 września 2003, 01:03:32, LU napisal:

L> witam, mecze sie juz jakis czas. otoz shaper ogranicza mi lana. moje
----cut---
L> po drugie to nie ogranicza mi tak jak podalem w widelkach:((( ale to jeszcze
L> nic w porownaniu z tym ze ciagnac cos z serwera mam ograniczenia.
L> pomoznie...

L> z gory dzieki

L> p.s. moze znacie cos lepszego? zastanawiam sie nad tym htb ale nie znam "za
L> i przeciw"
 nie znam shaper'a,a htb jest dosyc latwo zrobic w taki sposob jak
 potrzebujesz
 http://linio.terramail.pl/htb.html
 przeczytaj sobie pdf ktory jest pod linkiem powyzej tam jest
 opisane jak wyrzezbic ruch w sposob opisany przez ciebie

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl