Wycinanie poczty z zalacznikami

Tomasz Buziak t.buziak w spzoz.lukow.pl
Pon, 22 Wrz 2003, 08:25:50 CEST

Cytowanie Tomasz Wittner <lists w mmt.pl>:

> Ten kij ma dwa końce. Dzienny raport generowany z postfixa przez pflogsumm
> też
> nie przeszedł :-). O to jego fragment:
>
> message reject detail
> ---------------------
>   cleanup
>     body
>            1   Content-Type: audio/x-wav; name="fnxed.exe"
>            1   Content-Type: application/x-msdownload; name="INSTALL.exe"
>            1   Content-Type: application/x-msdownload;
> name="Installer12.exe"
>            1   Content-Type: audio/x-wav; name="cztnog.exe"
> [...]

to sie zgadza, ale akurat u mnie raport przechodzi,
nie moge jednak wyslac z konta maila gdzie w tresci jest np. name="asdfas.exe"

wiem ze w wersji postfixa 2.x jest to poprawione i zalacznik zalicza sie do
header, a nie do body

> [...]
> $banned_filename_re = new_RE(
>   qr'.[a-zA-Z][a-zA-Z0-9]{0,3}.(vbs|pif|scr|bat|com)$'i, # double
> extension
>   qr'.(exe|vbs|pif|scr|bat|com)$'i,                       # banned
> extension
>   qr'^message/partial$'i, qr'^message/external-body$'i,    # rfc2046
> );
> i działa, jak trzeba. A blokowanie np.: filmików tak mi się spodobało, że
> zaraz je dodam. (jak ktoś ma więcej wiedzy i inteligencji, to i tak prześle
> plik z filmikiem ze zmienioną nazwą rozszerzenia pliku).

chyba tez tak bede musial zrobic, bo mi zablokowalo pare maili z pld-users :)

--
pozdrawiam ...