Mplayer i VCD

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Pon, 22 Wrz 2003, 10:27:11 CEST

> próbuję odtwarzać
> >
> Sprawdź cdrom.
> Spróbuj zmniejszyć cache - ~/.mplayer/config i w
> gui->preferences.
> Ale wygląda to na niewyleczoną do końca
> przypadłość mplayera - kiedyś
> dostawał sigterma, jeśli próbowałeś odtwarzać
> track1, a film był na
> track2 - guzik z gui był bezużyteczny, VCD było w
> nim ustawione właśnie
> na track1 (teraz chyba przestawione na vcd://2)-
> sprawdź jak idzie
> vcd://1(albo 3,4,5) i vcd://2 - porównaj.
                        ^^^^^^^
Domyślam się, że chodzi o opcje przy uruchamianiu z linii
poleceń?
Guzik w gui jest o tyle użyteczny, że po próbie odtworzenia
płyty vcd przeczytał jakie są tracki i potem mogę z gui
wybierać który tack chcę oglądać.
Faktycznie tylko próba odtwarzania płyty lub track1 nie
chciała działać. Będę w domu to popróbuję dalej.
Krystian T