skandal z PLDowymi fortunkami

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 02:43:03 CEST

Witam!
Mam ustawione pokazywanie fortunek na ekranie monitora
i wlasnie wyswietlila mi sie fortunka (pochodzaca z
pakietow PLD), ktora niby ma byc dowcipem:

-Co robia Zydzi w obozie?
-Koncentruja sie

Czy nie wydaje wam sie, ze jest to co najmniej
niesmaczne, o ile nie rasistowskie?? Jakim prawem takie
cos znalazlo sie w OFICJALNYCH pakietach (gdyby sie
pojawilo nawet w nieoficjalnych, to i tak byloby to
oburzajace). Nie jestem jakims burakiem smutasem, sam
mam dosyc niewybredne poczucie humoru (np.SouthPark),
ale to jest nawet nie lekka, ale CIEZKA przesada. Mam
nadzieje, ze ludzie odpowiedzialni za te pakiety szybko
wydadza nowa, "poprawiona" wersje. A pisze to na
pld-lists-pl, zeby wstydu im narobic

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<