skandal z PLDowymi fortunkami

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Śro, 24 Wrz 2003, 08:25:01 CEST

[24 wrzesień, 2003] Boski Cinek napisał:

>Witam!
>Mam ustawione pokazywanie fortunek na ekranie monitora
>i wlasnie wyswietlila mi sie fortunka (pochodzaca z
>pakietow PLD), ktora niby ma byc dowcipem:
>
>-Co robia Zydzi w obozie?
>-Koncentruja sie
>
>Czy nie wydaje wam sie, ze jest to co najmniej
>niesmaczne, o ile nie rasistowskie?? Jakim prawem takie

Ja swego czasu pldowe fortunki wrzuciłem na firmowy serwer.
Po kilku dniach szef grzecznie poprosił o ich usunięcie.
PLDowe fortunki do niczego się (przynajmniej w obecnej formie) nie
nadają. Zresztą to nie jest pierwszy ani ostatni przykład na dziwne
poczucie humoru niektórych ludzi z #pld i #pldhelp.

--