[LINUX_2_6] Unable to mount root fs - insmod_ng: not found

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 13:03:23 CEST

Mam dwa releasy jądra 2.6.0:
	2.6.0-test5.cset20030912_0513.rel0.2
	2.6.0-test5.cset20030921_2209.rel0.3

Starszy release zbudowany z CVS, nowszy wzięty z nest-test
(w międzyczasie również budowałem inne rel, z takimi
samymi objawami jak dla tego z nest-test)

initrd-2.6.0-test5.cset20030921_2209.rel0.3 startuje mi
normalnie, jedyną zmianą jaką musiałem zrobić w konfiguracji
gruba w stosunku do 2.4 to zmiana wpisu opcji jądra
root=/dev/hda1 na root=/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part1

Dla nowszego releasu bootowanie zatrzymuje się na próbie
podmontowania / na reiserfs, a dokładnie na próbie
załadowania reiserfs.ko do jądra z initrd z komunikatem
w stylu:

Kernel panic ...
bla bla ... insmod_ng: not found

Pierwszym podejżanym był dla mnie devfs i nowa/stara
nomenklatura nazewnictwa urządzeń ide.
Spróbowałem z root=/dev/hda1 .. nic, zainstalowałem
w /dev urządzania z dev-....rpm .. nic

Przeglądając zawartość obydwu initrd nie stwierdziłem
żadnych rozbieżności. Plików tyle samo, moduł reiserfs.ko
jest w obydwu. Wersja 2.6.0-test5.cset20030912_0513.rel0.2
startuje normalnie.

Any ideas?

Czy w międzyczasie (inne csety) zmieniło się może coś
w obsłudze ide lub devfs, może bsp ?

--
Marek Guevara Braun