skandal z PLDowymi fortunkami

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 15:15:19 CEST

On Wed, Sep 24, 2003 at 02:43:27PM +0200, Tomasz Wittner wrote:

> IHMO mamy odpowiadać za to, co wchodzi do dystrybucji i za treści, które są
> osiągalne z serwerów PLD.

Masz racje.
Tutaj jednak Jacek Osiecki napisał o czymś innym.

> K..wa! Mieszasz kompletnie różne sprawy: co mają wspólnego te głupoty z
> update'ami security? Każesz adminowi sprawdzać każdy instalowany pakiet
> odwołując się do jego rozsądku?

Nic nikomu nie każę. Ale argument przedstawiony wyżej, że admin może
stracić pracę jest śmieszny - skoro to zainstalował to zrobił to
świadomie.

Włąściwie to chodzi mi o coś innego - o formę listu Cinka. Zamiast po
prostu napisać:

	"panowie, tu a tu jest jest taki dowcip, mogący budzić
	 kontrowersje. Może byście usunęli dla spokoju ducha"

zachował się jak jakiś obrażalski i jakimś uniesionym tonem:

	" A pisze to na pld-lists-pl, zeby wstydu im narobic"

Po co? Wzbudzić szum wokół siebie? Bo metody wychowawcze pod tytułem
'wyszydzić' nie przynoszą najlepszych rezultatów. Poza tym nie ta
kategoria wiekowa.

> [...]
> Każesz mu poprawiać cudzą głupotę? On to wpisywał? Sam sobie poprawiaj.

A ja wpisałem? Zejdź ze mnie.
To nie ja narzekam na fortunki. Nie zwalaj roboty na innych.

> Patrz akapit wyżej. cvs rm furtunes-pl - nie, lepiej żeby to zrobił
> administrator cvs, żeby nie trafiło do Attic.

:)
Odpowiedzialność zbiorowa?
Może rm -rf SPECS/ , bo:
a) występuje tam porn-get.spec
b) w commitlogach pojawia się słowo fuck.

> ... i nie wpieprzać żenujących głupot do publicznie dostępnych zasobów.

PS: Nie mam ochoty na flame - proponuje EOT.