skandal z PLDowymi fortunkami

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 17:54:36 CEST

On Wed, Sep 24, 2003 at 02:49:11PM +0200, Jacek Osiecki wrote:
> Wiesz, jeśli nie potrafisz wyczuć gdzie jest ta delikatna granica między
> żartem a czymś zupełnie dennym, to współczuję.
A kto ma stanowić gdzie ta różnica jest? Ty?

Jak wywalamy dowcipy o żydach, to ja żądam również usunięcia dowcipów o
teściowej, blondynkach, kobietach ogólnie - co one zawiniły? Dowcipów o
Wąchocku - pomyślcie, tam też żyją ludzie, co oni zrobili że cała Polska
się z nich śmieje? Albo taki hrabia - co chwilę robi się z niego debila.
A gdzie wrażliwość na krzywdę zwierząt? Jak ktoś okleja chomika taśmą,
to przymykamy oko i jest wszystko w porządku? Albo dowcipy o pedałach,
toż to skandal nieziemski, jak można się z tego śmiać, to takie
nietolerancyjne!

Ciekawe że do tych dowcipów nikt się jakoś nie przyczepia.

wolf
--
  Bartek   .  - A mnie interesuje jaki tu dać bezpiecznik, żeby się świństwo
  Taudul   :    nie spaliło.