skandal z PLDowymi fortunkami

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 23:12:10 CEST

On Wed, Sep 24, 2003 at 03:52:19PM +0200, Bartek Jakubski wrote:

> Sugerujesz, że powinien w swoim liście zachować polityczną poprawność, tak?

Obiecałem, sobie, że EOT, ale mimo wszystko:

Czytaj ze zrozumieniem. Zasugerowałem, że Cinek mógł (czyt. powinien)
był załatwić sprawę w inny sposób, a nie wzbudzać na siłę jakąś aferę
(subject: skandal), wzbudzając flejma, na który wiele osób marnuje
energię, którą możnaby spożytkować ot chociażby na przefiltrowanie
fortunek, ot chociażby na podział: zwykłe i -offensive.

Ale nie, lepiej jest podsycać wątek, right?

Przeczytane gdzieś: 'Please, let this thread die'

PS: Teraz już EOT, nie odpowiem już na żaden mail w tym wątku.