skandal z PLDowymi fortunkami

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 22:51:31 CEST

> Włąściwie to chodzi mi o coś innego - o formę listu Cinka. Zamiast po
> prostu napisać:
>
> 	"panowie, tu a tu jest jest taki dowcip, mogący budzić
> 	 kontrowersje. Może byście usunęli dla spokoju ducha"

"mogace budzic kontrowersje"?????!! Nazywajmy rzeczy po
imieniu: "kurewsko chamskie, obrzydliwe i
rasistowskie". Jestem naprawde z natury spokojnym
czlowiekiem (jak chcesz to poszukaj w archiwum moich
innych postow), ale takie cos mnie zlosci, bo pokazuje
jak daleko PLD jest od bycia "powazna" dystrybucja.
A co do instalowania fortunek przez adminow-jak sobie
to wyobrazasz? Ze bedzie czytal wszystkie fortunki
(tego jest wiecej niz sporo) w poszukiwaniu takich
rzeczy? Przeciez fortunki z zalozenia sa do
wyswietlania userom np. na powitanie.

> zachował się jak jakiś obrażalski i jakimś uniesionym tonem:
>
> 	" A pisze to na pld-lists-pl, zeby wstydu im narobic"

Nie obrazalski, ale oburzony. Rzeczywiscie moglem nie
pisac na liste, tylko np. zawiadomic policje.
Oczywiscie teraz przesadzam, ale teoretycznie za takie
cos to mozna przed sadem stanac. Moze jakos przez CVSa
sprawdzicie kto to dodal. A na przyszlosc jakas
weryfikacja by sie przydala

> Po co? Wzbudzić szum wokół siebie? Bo metody wychowawcze pod tytułem
> 'wyszydzić' nie przynoszą najlepszych rezultatów. Poza tym nie ta
> kategoria wiekowa.
Nie potrzebuje szumu wokol siebie. Raczej wprost
przeciwinie: chcialbym swiety spokoj miec, ale cos nie
wychodzi. Przy okazji miloby bylo zebys mnie nie
atakowal, bo uwazam, ze sie slusznie oburzylem.

> A ja wpisałem? Zejdź ze mnie.
A sam na mnie wchodzisz:-).

--
Amen